جدیدترین مسیر دریافت پاسپورتامارات متحده عربی ، شرایط و هزینه آن
نوشته شده توسط : th5t

امارات متحده عربی یکی از مرفه ترین کشورهای جهان برای استارت بیزینس است. وجود مالیات پایین درصد در دبی باعث شده است که تعداد بسیار بالایی از بیزینس های جهانی در امارات و شهرها دیگر امارات کار کنند و با ایجاد شغل در امارات متحده عربی به شغل خود توسعه بدهند. در این محتوا در پی جستجوی راه های های خرید خانه در دبی بپردازیم.

به صورت کلی دریافت اقامت امارات از طریق راه های اخذ اقامت امارات با خرید خانه ، اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت و شریک لایسنس ، دریافت اقامت امارات از طریق تحصیل و اخذ اقامت امارات از طریق کار امکان‌پذیر است. در این مطلب قصد داریم واقعیت ها درباره اخذ اقامت امارات را به دور از هرگونه تبلیغات غیرواقعی برای شما بیان کنیم. چرا که بسیاری از مطالبی که در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی درباره اقامت امارات منتشر می‌شوند یا دروغ هایی تبلیغاتی هستند و یا آنکه همه واقعیت را درباره دریافت اقامت امارات بیان نمی‌کنند. بنابراین در این مقاله سعی کرده ایم که روش های اخذ اقامت امارات را به همراه معایب و مزایای آن بررسی کنیم و آگاهی شما را در این زمینه افزایش دهیم. در ابتدا به این موضوع می‌پردازیم که آیا دریافت اقامت دائم امارات یا اخذ پاسپورت امارات امکان‌پذیر است یا خیر.

یکی از شیوه های اخذ اقامت امارات که اخیرا بسیار در مورد آن صحبت و تبلیغ می‌شود، دریافت اقامت امارات با خرید ملک است. بسیاری از تبلیغات خرید ملک در دبی ادعا دارند که اقامت دائم دبی با خرید ملک امکان‌پذیر است و برخی اغراق بیشتری می‌کنند و ادعا می‌کنند که دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک هم امکان‌پذیر است؛ اما باید به صورت روشن بگوییم که اقامت امارات با خرید ملک یک اقامت 6 ماهه یا دو ساله است و باید پس از اتمام دوره اقامتی خود نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. همچنین اخذ اقامت امارات از طریق خرید خانه به شما اجازه کار در این کشور را نمی‌دهد و برای کار در امارات و دبی باید مجوزهای دیگری اخذ کنید.

نرخ tax کمپانی های خارجی که در دبی  فعالیت می‌کنند، کمتر از 1 درصد است. به همین علت امارات متحده عربی یکی از مقصدهای بیزینس های بین المللی است. اشخاص بسیاری با استفاده از شرایط مالیاتی و بیزینسی خوبی که در امارات متحده عربی وجود دارد، اقدام به تاسیس شرکت در این کشور می‌کنند و به این ترتیب دامنه بیزینس  خود را در سطح دنیا گسترش می‌دهند. ثبت کسب و کار در دبی  به شما این اجازه را می‌دهد که بدون کمترین معضلی، با کشورهای دیگر به معامله جنس و خدمات بپردازید و همچنین از مزایای خرید ویلا در دبی در این شهراستفاده نمایید.





:: برچسب‌ها: پاسپورت دبی با خرید ملک, خرید ویلا در دبی, اقامت دبی با خرید ملک, ید خانه در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: